منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 5639

پیشکسوت پرسپولیس در بیمارستان بستری شد

پیشکسوت پرسپولیس در بیمارستان بستری شد - سایر ورزش‌ها

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش هفت صبح ورزشی،  محمود خوردبین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل قلب قرار گرفت.

از آن‌جا که او پیش از این تحت نظر پزشکان بود، پزشکان تشخیص دادند که نیاز است تحت عمل قرار بگیرد و به همین خاطر صبح امروز با حضور در بیمارستان بستری شد.

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

مومنی: برای پرسپولیس زشت است برای سهمیه آسیا دست به دامان رییس جمهور شود - بازی دوستانه
مومنی: برای پرسپولیس زشت است برای سهمیه آسیا دست به دامان رییس جمهور شود!