منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه ویدیو: 16831
۱۰ ماه پیش | بازدید: 576

محسن فروزان: یاشاسین تراکتور؛ حق تراکتور چندین قهرمانی در لیگ بود!

محسن فروزان معتقد است اگر مالک تراکتور به او تهمت نمی زد، تراکتور همان فصل قهرمان لیگ برتر می شد.

به گزارش هفت صبح ورزشی، محسن فرزوان در برنامه میهمان هفته رسانه هفت ورزشی مدعی شد هنوز هم تراکتور را دوست دارد و از قهرمانی این تیم در لیگ برتر خوشحال شده است.

 


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

مربی ایرانی شاغل در آمریکا: قلعه‌نویی از اسراییل آمده؟ - ویدیو
مربی ایرانی شاغل در آمریکا: قلعه‌نویی از اسراییل آمده؟