قشقاییراد: بازی خوبی برابر فیلیپین انجام دادیم
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران، پس از پیروزی ۲ بر یک برابر فیلیپین در بازیهای آسیایی ساحلی سانیا گفت که بازیکنان برنامههای تمرینی را به خوبی در زمین پیاده کردند.
به گزارش هفت ورزشی ، مهدی قشقاییراد، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بعد از برد ۲ بر یک در نخستین مسابقه برابر فیلیپین در بازیهای آسیایی ساحلی سانیا اظهار داشت: همواره مسابقه اول برای هر تیمی حساسیت خودش را دارد ولی با توجه به پروسه تمرینی خوبی که در این مدت 10 روز داشتیم و کمیته ملی المپیک زحمت کشیدند تا تیمها زودتر به سانیا بیایند، تمرینات مرتبی را پشت سر گذاشته و بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم تا با شرایط مطلوبی در بازی اول به مصاف حریف برویم.
وی با تأکید بر اینکه فیلیپین جزو تیمهای باکیفیت و قوی آسیاست، گفت: آنها سالها در هندبال ساحلی حضور دارند و همیشه در رقابتهای مختلف نتایج مطلوبی میگیرند اما امروز بچهها برنامههایی که در تمرینات داشتیم و قبل از مسابقه دوباره به آنها انتقال دادیم را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردند تا موفق به برد دو بر صفر شویم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز ما برای ادامه مسابقات و بازی با سریلانکاست که دومین حریف ماست و سپس با چین و هند مسابقه خواهیم داشت.
قشقاییراد در خصوص شرایط دومین حریف آسیایی تیم ملی گفت: سریلانکا تقریباً تیم گمنامی است و سابقه کمی در آسیا دارد ولی ما ضمن دریافت اطلاعات لازم و بررسی مسابقاتش به آنالیز آن پرداخته و سپس در تمرینات به اجرای برنامههای لازم میپردازیم تا در این مسابقه هم به اهداف خود دست پیدا کنیم.