انتخابی تیم ملی ووشو به اردیبهشت موکول شد

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتخابی تیم ملی ووشو به اردیبهشت موکول شد

به گزارش هفت ورزشی ، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو قرار بود ۱۷ فروردین ماه برگزار شود که بنا به شرایط کشور به تعویق افتاد. مسئولان فدراسیون ووشو به همین دلیل به ورزشکاران فرصت تمرین دادند تا در اردیبهشت برای انتخابی‌ها آماده شوند.

بر این اساس، دور جدید رقابت‌های انتخابی مردان در هر دو بخش ساندا و تالو پنجم اردیبهشت و بانوان نیز ۱۷ اردیبهشت در آکادمی ملی ووشو در تهران برگزار خواهد شد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌و‌گویی این خبر را تائید کرد.

ارسال نظر