کشتی گیر دوپینگی پس از ۱۸ ماه محرومیت روی تشک

رضا کایالپ بعد از پایان محرومیت قرار است در اولین رویداد اروپایی خود شرکت کند.

کشتی گیر دوپینگی پس از ۱۸ ماه محرومیت روی تشک

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از هفته آینده در آلبانی آغاز می‌شود.
رضا کایالپ سنگین‌وزن مدعی ترک‌ها که ۳ مدال المپیک و ۱۰ مدال جهان را در کارنامه دارد قرار است در آلبانی هم روی تشک برود.
این کشتی‌گیر که به مدت ۱۸ ماه به خاطر دوپینگ محروم بود، با کاهش محرومیت در مسابقات رنکینگ جهانی آلبانی مبارزه کرد و مدال طلای کشتی فرنگی ۱۳۰ کیلوگرم را کسب کرد. وی با وجود ۳۶ سال سن همچنان در تلاش است تا مدال‌های بیشتری را کسب کند.
کایالپ از رقیبان قدیمی امین میرزازاده ملی‌پوش سنگین‌وزن کشورمان است.

ارسال نظر