حمله های موشکی به کمپ تیم ملی جودو هم آسیب رساند!
در پی حمله موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی به مجموعه ورزشی آزادی کمپ تیمهای ملی جودو نیز دچار تخریب شد.
به گزارش هفت ورزشی؛ در جریان حمله موشکی صبح امروز (پنجشنبه ۱۴ اسفندماه) آمریکا و رژیم صهیونیستی به مجموعه ورزشی آزادی تهران، بخشهای مختلف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و ساختمانهای اطراف آن تخریب شد.
در این حملات جنایتکارانه، کمپ تیمهای ملی جودو که در مجاورت سالن ۱۲ هزار نفری قرار دارد نیز آسیب دیده و بخشهایی از این مجموعه دچار تخریب شده است.این کمپ از مراکز مهم تمرینی جودوی کشور به شمار میرود که محل آمادهسازی ملیپوشان برای حضور در رقابتهای بینالمللی بوده است.