منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 143474

بحران آبی‌ها ادامه دارد؛ ستاره‌ها یکی‌ یکی هشدار می‌دهند!

بحران آبی‌ها ادامه دارد؛ ستاره‌ها یکی‌ یکی هشدار می‌دهند - فوتبال

بحران مالی استقلال با ارسال نوتیس از سوی چهار بازیکن خارجی وارد مرحله جدیدی شده و مدیران باشگاه را با چالش جدی مواجه کرده است.

به گزارش هفت ورزشی، در روزهای اخیر انتشار اخبار مربوط به ارسال نوتیس از سوی یاسر آسانی به باشگاه استقلال بازتاب گسترده‌ای داشته است. این ستاره آلبانیایی که چند ماهی است حقوق خود را از باشگاه دریافت نکرده، این موضوع را به‌صورت رسمی پیگیری کرده و بارها نیز با مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کرده است.

اکنون خبر می‌رسد که علاوه بر آسانی، سه بازیکن خارجی دیگر استقلال نیز در این زمینه اقدام مشابهی انجام داده‌اند. منیر الحدادی، موسی جنپو و آنتونیو آدان نیز در نامه‌هایی جداگانه که از طریق ایمیل برای باشگاه استقلال ارسال شده، خواستار دریافت مطالبات خود شده‌اند.

امیر پارسا
امیر پارسا
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

پیاتزا: همه تیم‌ها می‌خواهند جزو هشت تیم باشند، پس باید بجنگیم - لیگ ملت های والیبال
پیاتزا: همه تیم‌ها می‌خواهند جزو هشت تیم باشند، پس باید بجنگیم