بحران مالی استقلال با ارسال نوتیس از سوی چهار بازیکن خارجی وارد مرحله جدیدی شده و مدیران باشگاه را با چالش جدی مواجه کرده است.
به گزارش هفت ورزشی، در روزهای اخیر انتشار اخبار مربوط به ارسال نوتیس از سوی یاسر آسانی به باشگاه استقلال بازتاب گستردهای داشته است. این ستاره آلبانیایی که چند ماهی است حقوق خود را از باشگاه دریافت نکرده، این موضوع را بهصورت رسمی پیگیری کرده و بارها نیز با مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کرده است.
اکنون خبر میرسد که علاوه بر آسانی، سه بازیکن خارجی دیگر استقلال نیز در این زمینه اقدام مشابهی انجام دادهاند. منیر الحدادی، موسی جنپو و آنتونیو آدان نیز در نامههایی جداگانه که از طریق ایمیل برای باشگاه استقلال ارسال شده، خواستار دریافت مطالبات خود شدهاند.
بدون دیدگاه