هشدار قائم‌مقام پاس؛ قهرمان آسیا پول اعزام ندارد!

قائم‌مقام باشگاه پاس همدان با انتقاد از مشکلات مالی این باشگاه، از نیاز فوری به حمایت مسوولان خبر داد و شرایط فعلی تیم ملی را نیز ویژه و متفاوت توصیف کرد.

هشدار قائم‌مقام پاس؛ قهرمان آسیا پول اعزام ندارد!

به گزارش هفت ورزشی ، میثاق معمارزاده درباره مشکلات مالی پاس همدان اظهار کرد: شرایط باشگاه از نظر مالی مناسب نیست و برای اعزام تیم به بندرعباس به حمایت و کمک مسئولان نیاز داریم. مشخص نیست تا چه زمانی من و افرادی مانند من باید هزینه‌های تیم را از جیب شخصی پرداخت کنیم.

وی با اشاره به تداوم مشکلات مالی در طول فصل گفت: تقریباً هر هفته برای اعزام تیم و برگزاری مسابقات با چالش‌های مالی مواجه هستیم. فصل گذشته با بودجه‌ای حدود ۱۲ میلیارد تومان توانستیم در لیگ دو باقی بمانیم، اما امسال تنها ۲ میلیارد تومان به باشگاه تزریق شده که با توجه به هزینه‌های موجود، پاسخگوی نیازهای تیم نیست. بارها به استانداری مراجعه کرده‌ایم، اما تاکنون نتیجه مشخصی حاصل نشده است.

قائم‌مقام پاس همدان ادامه داد: اگر منابع مالی لازم به باشگاه نرسد، حتی ممکن است برای حضور در مسابقه آینده مقابل حریف در بندرعباس نیز با مشکل مواجه شویم. چنین شرایطی می‌تواند تیم را در معرض سقوط به رده‌های پایین‌تر قرار دهد؛ اتفاقی که به هیچ عنوان در شأن باشگاه پاس نیست. بدون تردید امسال سخت‌ترین فصل مالی باشگاه در سال‌های اخیر بوده است.

معمارزاده همچنین درباره نقش هواداران گفت: هواداران پاس همیشه از تیم حمایت کرده‌اند و انتظارات آن‌ها کاملاً منطقی است، اما بسیاری از آن‌ها از مشکلات و محدودیت‌های مالی باشگاه اطلاع دقیقی ندارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۶ اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ترجیح می‌دهم زیاد درباره تیم ملی صحبت نکنم، اما واقعیت این است که باید با توجه به شرایط موجود، انتظارات منطقی داشت. بهتر است عملکرد تیم در جام جهانی را ببینیم و پس از آن قضاوت کنیم. تیم ملی این روزها شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد.

او افزود: فوتبال در روزهای دشوار می‌تواند به مردم امید و انگیزه بدهد و موفقیت‌های تیم ملی، هرچند موقتی، می‌تواند بخشی از دغدغه‌های جامعه را کاهش دهد. با این حال، در ارزیابی شرایط باید واقع‌بینانه نگاه کرد.

معمارزاده در پایان درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: هواداران این تیم حق دارند نگران باشند، زیرا زندگی و احساسات آن‌ها با پرسپولیس گره خورده است. به اعتقاد من اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، روزهای سختی در انتظار این باشگاه خواهد بود. حیف است تیمی که دو بار به فینال آسیا رسیده، برای دومین فصل پیاپی از حضور در رقابت‌های آسیایی بازبماند.

ارسال نظر