منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 124205

احضار دو بازیکن جوان پرسپولیس به کمیته انضباطی!

احضار دو بازیکن جوان پرسپولیس به کمیته انضباطی - فوتبال

یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات پرسپولیس دچار آسیب شد، نیز به این کمیته دعوت گردید.

به گزارش هفت ورزشی، باشگاه پرسپولیس پس از آن که سروش رفیعی و میلاد محمدی را 20 درصد جریمه کرد، دو بازیکن جوان سرخپوشان را نیز به کمیته انضباطی احضار کرد.

محمدحسین صادقی را به جهت یک جلسه غیبت، با توجه به حضور و ادای توضیحات، با درج تذکر کتبی در پرونده مواجه کرد.

یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد، نیز به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

امیر پارسا
امیر پارسا
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

آفساید؛ گل مردود کلمبیا به کنگو - جام‌جهانی
آفساید؛ گل مردود کلمبیا به کنگو