با توجه به آتش بس، امیر قلعه نویی دوست دارد تیم ملی به جای قائمشهر در تهران اردو بزند، البته اگر سازمان لیگ قید برگزاری بازی های لیگ برتر را بزند!
به گزارش هفت ورزشی، تلاش های امیر قلعه نویی برای برپایی اردوی تیم ملی در مازندران به بن بست رسید و اردوی ملی پوشان در قائمشهر هم مثل نوشهر منتفی شد.
امیر قلعه نویی ابتدا تلاش کرد اردوی تیم ملی را از 23 فروردین به مدت 10 روز در نوشهر برگزار کند. رحمان رضایی هماهنگی های لازم را با هتل آراز انجام داد اما زمین چمن مناسب در منطقه چیلک نوشهر و حتی اطراف آن پیدا نشد.
امیر قلعه نویی این بار کمپ نساجی در قراخیل قائمشهر را برای برپایی اردو در نظر گرفت و قرار شد بازیکنان در هتل میزبان بابلسر اسکان یابند و در کمپ نساجی قائمشهر تمرین کنند و بازی های درون تیمی شان هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باشد اما به رغم تمام هماهنگی های لازم به دلیل آتش بس، برگزاری اردو در قائمشهر منتفی شد.
سرمربی تیم ملی حالا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده تمایل دارد اردوی ده روزه تیم ملی از 24 فروردین در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار شود اما گویا فدراسیون فوتبال به قلعه نویی اعلام کرده قرار است لیگ برتر از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شود و با این حساب برگزاری اردوی تیم ملی در روزهای 24 فروردین تا 3 اردیبهشت منتفی است مگر آن که سرمربی تیم ملی سازمان لیگ را متقاعد کند قید برگزاری لیگ برتر را بزند.
بیشتر بخوانید: قلعه نویی منتظر جلسه لیگ برتر؛ اردوی تیم ملی در شمال کشور!
پیش از این هفت ورزشی نوشته بود امیر قلعه نویی منتظر جلسه لیگ برتر است تا اردوی تیم ملی را در قائمشهر آغاز کند.
بدون دیدگاه