منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 153183

سرمربی کنگو: دیر وارد بازی شدیم و تاوانش را دادیم

سرمربی کنگو: دیر وارد بازی شدیم و تاوانش را دادیم - جام‌جهانی

سباستین دسابره پس از باخت کنگو مقابل کنگو اعلام کرد باید از این بازی عبور کرد و به بازی بعد اندیشید.

به گزارش هفت ورزشی، سباستین دسابره پس از شکست شاگردانش مقابل کلمبیا گفت: باید این شکست را بپذیریم اما سرمان را بالا بگیریم و به سرعت به جنگندگی در جام برگردیم.

وی افزود: اگر به تساوی می‌رسیدیم خیلی خوب بود اما باید بدانیم که کلمبیا تیم بهتری بود. آن‌ها مالکیت توپ بسیار خوبی داشتند. ما دیر وارد جریان بازی شدیم. در نیمه دوم بهتر بودیم اما فوتبال همین است. باید تحلیل کنیم که چه اتفاقی افتاده و بعد از آن عبور کنیم. خوشحالیم که اولین گل‌مان را به ثمر برسانیم اما از آن به عنوان یک تجربه یاد می‌کنیم.

دسابره در پایان گفت: دیدار مقابل ازبکستان بسیار سخت خواهد بود زیرا آن‌ها به خوبی دفاع می‌کنند اما ما می‌خواهیم با تمام وجود تلاش کنیم. حالا البته وقت استراحت و بازیابی انرژی است.

مهدی عبدی
مهدی عبدی
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

خلاصه بازی  کلمبیا 1 – 0 کنگو جام جهانی - جام‌جهانی
خلاصه بازی  کلمبیا 1 – 0 کنگو | جام جهانی