رئیس دپارتمان داوری در بیمارستان بستری شد.
به گزارش هفت ورزشی، دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوری روز گذشته در بیمارستان کسری کرج مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وی که از ناحیه کیسه صفرا دچار مشکل بود روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت و نیاز به یک هفته مراقبت در بیمارستان دارد.
امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون هم شب گذشته به نمایندگی از فدراسیون به عیادت وی رفت.
بدون دیدگاه