منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 123389

تکلیف سهمیه های آسیایی روشن شد

تکلیف سهمیه های آسیایی روشن شد - فوتبال

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، سه نماینده ایران در فصل آینده مسابقات آسیایی مشخص شدند.

به گزارش هفت ورزشی، هدایت ممبینی در خصوص انتخاب نمایندگان فوتبال ایران در فصل آینده آسیا، اظهار داشت: تصمیم بر این شد با توجه به رنکینگی که در جدول فعلی وجود دارد، تیم اول (استقلال)، سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را بگیرد و تیم دوم جدول (تراکتور) به پلی‌آف برود. تیم سوم لیگ (سپاهان) هم سهمیه جام حذفی محسوب شده و به لیگ قهرمانان آسیا 2 می‌رود.

وی ادامه داد: ادامه مسابقات لیگ هم انجام می‌شود و وقتی وضعیت قهرمان و نایب قهرمان مشخص شد، برای فصل بعد به AFC معرفی شوند تا حق آنها هم ضایع نشود. در خصوص جام حذفی نیز هیچ صحبتی نشده است.

در همین رابطه بخوانید: یک منبع آگاه: فردا 3 نماینده ایران در آسیا معرفی می شوند/ استقلال قهرمان اعلام نمی شود!

مهدی عبدی
مهدی عبدی
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

پیاتزا: همه تیم‌ها می‌خواهند جزو هشت تیم باشند، پس باید بجنگیم - لیگ ملت های والیبال
پیاتزا: همه تیم‌ها می‌خواهند جزو هشت تیم باشند، پس باید بجنگیم