پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به بازیکن پیشین این باشگاه، با مخالفت وحید امیری روبرو شد.
به گزارش هفت ورزشی، در پی سفر افشین پیروانی به آمریکا در بحبوحه جنگ تحمیلی و تجاوز این کشور و رژیم صهیونیستی به کشورمان، باشگاه پرسپولیس همکاری خود با او را قطع کرد تا پیروانی پس از چند سال از این باشگاه کنار گذاشته شود.
این در حالیست که مسولان باشگاه پرسپولیس از حالا در تلاش هستند تا با انتخاب یک گزینه مناسب، سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس را به او بسپارند و در همین زمینه صحبتهایی هم با برخی از پیشکسوتان این باشگاه انجام شده است.
در این خصوص مطلع شدیم که وحید امیری ملیپوش سابق و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای فصل از این باشگاه جدا شد و به فولاد خوزستان رفت یکی از گزینههای سرپرستی تیم پرسپولیس بوده است.
امیری که در تمرینات فولاد دچار پارگی رباط صلیبی شد و به همین دلیل فصل را از دست داد با پیشنهاد سرپرستی پرسپولیس مواجه شد اما او اعلام کرد که حاضر به پذیرش این سمت نیست.
مسئولان باشگاه پرسپولیس به امیری گفته بودند که با توجه به شرایط سنی و مصدومیتی که برای این بازیکن به وجود آمده، او با خداحافظی از فوتبال روی نیمکت تیم پرسپولیس بنشیند که این پیشنهاد مورد موافقت شماره ۱۹ سابق پرسپولیس قرار نگرفت.
بدون دیدگاه