قائم مقام باشگاه ملوان گفت: موارد جلسه بعدا اعلام می شود اما نظرات باشگاه ها متفاوت بود.
به گزارش هفت ورزشی، محمد سلطان آبادی قائم مقام باشگاه ملوان پس از نشست در سازمان لیگ گفت: فعلا تصمیمی درباره لیگ برتر گرفته نشده است و موارد بعدا توسط سازمان لیگ اعلام می شود. تمرینات ملوان به زودی شروع می شود.
وی افزود: نظرات باشگاه ها در جلسه متفاوت بود. ما توانایی ادامه دادن لیگ برتر را داریم.
بدون دیدگاه