-
این فوتبال مال "اوسمار"هاست نه فرشاد پیوس ها!
پیوس: رئال مادرید به درد پرسپولیس مبتلا شده است!/ تیم که نتیجه نمی گیرد، رختکن وارد حاشیه می شود -
دعوت آقاسی عجیب بود اما به تصمیم امیر احترام بگذاریم
فرشاد پیوس: پرسپولیس شانس آورد لیگ تعطیل شد! -
اوسمار مقصر نیست، درویش باید جواب بدهد!
فرشاد پیوس: همین پرسپولیس را به من می دادند، قهرمان می کردم/ سرگیف مهاجم باکس است و بیرون هجده قدم کاسب نیست!