استارت ملی‌پوشان والیبال در آزادی!

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای لیگ ملت‌ها و رویدادهای ۲۰۲۶ با حضور ۳۰ بازیکن در سالن آزادی تهران آغاز شد.

استارت ملی‌پوشان والیبال در آزادی!

به گزارش هفت ورزشی ، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان از ۲۰ خرداد تا ۲۸ تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود که مردان والیبال ایران هفته اول در برزیل، هفته دوم در فرانسه و هفته سوم در صربستان به مصاف حریفان خود می‌روند.

پیش از این قرار بود نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در شهرستان نور آغاز شود که با تلاش سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون، سالن زنده‌یاد محمدرضا یزدانی خرم پس از آسیب‌های حمله نظامی به ورزشگاه آزادی مهیای حضور مردان والیبال ایران شد.

بر این اساس نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی از صبح امروز (۱۱ اردیبهشت) با حضور ۳۰ بازیکن آغاز شد و تا ۳۰ اردیبهشت در تهران زیر نظر مربیان (علی فتاحی، عادل غلامی و رحمان محمدی‌راد) ادامه خواهد داشت.

فهرست بازیکنان دعوت شده:

پاسور: عرشیا به‌نژاد، عمران کوکجیلی، ایلشن داودی‌پور، اردلان سیدعباسی

قطر پاسور: امیرمحمد گل‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد، پویا آریاخواه، محسن دلاوری، علی ممبینی

دریافت کننده قدرتی: احسان دانش‌دوست، علیرضا عبدالحمیدی، متین حسینی، امیررضا آفتاب‌آذری، آرین محمودی‌نژاد، مرتضی نریمانی، سیدحسین زمانی، رئوف خوشحال، مبین نصری

مدافع میانی: یوسف کاظمی، سیدعیسی ناصری، نیما باطنی، آرمین قلیچ‌نیازی، شایان مهرابی، طاها بهبودنیا، امیررضا سرلک، مهدی جلوه

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور، کمیل خجسته، مرتضی طباطبایی، حسین حاجی‌کلاته

گفتنی است در فهرست اولیه، بازیکنان تیم فولاد سیرجان (شرکت در لیگ قهرمانان آسیا) و لژیونرها حضور ندارند. طبق برنامه، دومین اردو از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد در ترکیه و سومین اردو ۱۰ تا ۱۸ خرداد در برزیل برگزار می‌شود.

روبرتو پیاتزا، توماس توتولو و جیانی روسی پس از پایان رقابت‌های باشگاهی به اردو اضافه می‌شوند.

ارسال نظر