امیدیان: هیچ تسویه حسابی در کار نبود!
جلال امیدیان، مربی خیبر خرمآباد، پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل سپاهان، تاکید کرد که هدفش تنها موفقیت تیم و صعود در جام حذفی بوده و هیچ حساب شخصی با باشگاه سابقش نداشته است.
به گزارش هفت ورزشی ، خیبر خرمآباد موفق شد در مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی با نتیجه سه بر یک سپاهان را شکست دهد. این مسابقه برای جلال امیدیان و دستیارانش خاص بود، چرا که او دو فصل اخیر در کادر فنی سپاهان و در کنار ژوزه مورایس و پاتریس کارترون فعالیت داشته و به قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام رسیده بود.
امیدیان همچنین سابقه هشت سال حضور بهعنوان بازیکن و دو دوره فعالیت در کادر فنی سپاهان را دارد و به همین دلیل برخی رسانهها احتمال دادند این برد میتواند یک تسویه حساب شخصی باشد.
با این حال، او در نشست خبری پس از بازی گفت: «هیچ تسویه حسابی در کار نبود. من با افتخار در سپاهان حضور داشتم، از این باشگاه ارتزاق کردم و هم بهعنوان بازیکن و هم مربی تلاش کردم خادم باشگاه باشم. وقتی هم که دیگر مورد نیاز نبودم، به احترام باشگاه صحبتی نکردم و صرفاً راه خودم را ادامه دادم.»
امیدیان تاکید کرد که تمرکز او و کادر فنی خیبر تنها بر موفقیت تیم و صعود در جام حذفی بوده و برد برابر سپاهان تنها نتیجه تلاش بازیکنان و تاکتیکهای تیمی بود.