برد پرسپولیس و استوری همیشگی اوسمار +عکس
اوسمار ویرا پس از برد یک-صفر مقابل پیکان، سومین استوری مشابه پیروزیهای اخیر پرسپولیس را منتشر کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان، بار دیگر استوری مشابه دو برد قبلی منتشر کرد.
او اینبار نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برد بزرگ، تبریک به تیم!»
این سومین مرتبه است که اوسمار پس از پیروزیهای تیمش، دقیقا با همین سبک و جمله از شاگردانش تقدیر میکند؛ روندی که به نوعی به امضای رسانهای او در بردهای اخیر تبدیل شده است.