ملی پوش بسکتبال: در دربی ها طرفدار استقلال بودم

نوید رضایی فر بازیکن تیم ملی و بسکتبال استقلال تهران به همراه همسرش با حضور در استودیوی هفت صبح ورزشی مهمان هفته ما بودند

ملی پوش بسکتبال: در دربی ها طرفدار استقلال بودم

بسکتبالیست تیم استقلال در مصاحبه اختصاصی با هفت صبح ورزشی گفت: خیلی اهل فوتبال نیستم ولی همیشه موقع تماشای دربی پایتخت طرفدار استقلال بودم

گوشه ای از مصاحبه نوید رضایی فر ملی پوش بسکتبال و عضو تیم بسکتبال استقلال به همراه همسرش با هفت صبح ورزشی

سایز ویدئو: ۳۹.۰۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر