قدردانی اهالی ورزش از آتش نشانان؛ وزیر و معاون رییس جمهور به آتش نشانی رفتند
جمعی از مدیران ورزشی با حضور در آتش نشانی از قهرمانان بی ادعا قدردانی کردند.
به گزارش هفت ورزشی، هاشمیطبا، معاون سابق رییس جمهور و حمید سجادی، وزیر سابق ورزش به اتفاق جمعی از بزرگان ورزش ایران و راغفر، دروازهبان اسبق تیم ملی برای قدردانی به آتش نشانی رفتند.